KEJAYAAN satu kebahagiaan,



kegagalan satu PENGAJARAN,



kehidupan sebagai hamba ALLAH,




untuk mencari AMAL DAN BEKALAN yang mencukupi,




di bawa bersama-sama ke dunia ALLAH.......






ayuh hidupkan IMAN dengan




ISLAM TERCINTA.....

Monday, February 28, 2011

aku keliru dan keliru,keliru

aduhh exam hampir mendekat hati aku berbelah bagi ya allah...aku tidak sanggup untuk berhadapan situasi mcm ini..
apakah tindakan yang aku harus buat,aku ini teruk2 lahh ehmmm...
rase nk jerit jerr bg hancur rumah ini ...huhu kalo dpat pegi maxwell hill n jerit2 sekuat2 hatiy ini..
ehmm lega kot...huhuhu
ada perasaan bersalah,berbohong,berdusta,ber2 aper lagi...
teruk nya aku ini...
apa yang aku perlu buat ya allah aku x dpat lagi hidayah mu..
atau aku ini memang x layak huhuhu.......
aku terfikir2 dan terus berfikir kenapa aku diberi ujian sebegini....................
aku tahu allah tengah mengujiku dan cuba untuk sampaikan sesuatu kepadaku yang aku sendiri tidak tahu .............
apa yaaaa.........
aku nak sangat berada disisi allah kerana aku rasa sangat tenang disisinya.....
dan bahagia tanpa gangguan lain............
ya allah aku sentiasa berdoa supaya aku sentiasa kuat dan berani untuk menghadapi cubaan ini dan dugaan ini........................................

No comments:

Post a Comment